We’re all different. You are a dreamer. He is very thoughtful. She is the sensitive one. They are straight. and I’m ... well, I write entirely to find out what I'm thinking, what I'm looking at, what I see and what it means. What I want and what I fear.

Pages

Tuesday, April 27, 2010

54) لن أعود - Lan A3oud..!! - 2

كنت أعلم أنني أحيا بقلبك من جديد
لا أفارقه وأنك لست من غيري سعيد
كل هذا الحب يحيا في خيالي ألف عيد
حين عدت اليوم ترتجي عهدا أكيد
. . . كي أعود
. . . لن أعود

كنت تعلم أنني أشقي ببعدك والفراق
كنت تعلم أن حبي كان صلبا عنيد
حين جئت اليوم تدعوني لعشك واللقاء
صار دفء العش في عيني كهفا من جليد
. . . لن أعود
. . . لن أعود

9 comments:

هوبتي said...

رااااااااااااااااااااائعه
انتي كل مره تفجئيني بشيء يصف الحاله الي انا فيها بشدة وصدق
بجد رااائعه

Nouna said...

شكرا علي ذوقك :)

اللي بيخرج من القلب يصل إلي القلب والله يا هبة

مالها حالتك؟ طمنيني عليكي

يا رب دايما تكوني في أحسن حال
-----

اسمعي يا هوبة .. لو كنتي قدمتي خير كتير ونسيتي إساءة كتير ومش لاقية تقدير - لازم تمشي واوعي تندمي. بكرة الحياة هتعوضك عن كل معروف قدمتيه. وصدقيني يا بخت من بات مظلوم ومابتش ظالم- ولا إيه؟

:)

Amir said...

Wow! Amootana wa3eed esana :D

Nouna said...

Amir!

:)

Amir said...

Yes

Nouna said...

Etghayart ya Amir :)

Shaimaa said...

7elwaaaaaaaaaaaaa 2wy keep up ya roney, I like the way use ur words

Anonymous said...

I felt like taking my hat off to you,
you taught me a lesson i hope i shall never forget:(

Nouna said...

Shio, Thanks for the push hun :)